Followers

steamboat♥

bersteamboat dengan cousin2 aku.
++en.boyfriend.
tapi sebelum tu, masing masing cuci mata kat sunway.
duit takde, so cuci mata suda. 
sementare nak tggu makan steamboat tu.
laparkan perut masing2, ppstt 
aaisshh macam macam hal pulak jadi time aku keluar ni.
peeh, dugaan dugaan. nasib iman aku ni kuat,
and tetap akan kuatkan pon. heee.
tak nak da keluar macam tu lagi, bole sakit jiwa kot!
promise tu last ok? hmmm
ggrr, perut lapar gileer kot time tu.
sampai je kat tempat makan tu. masing2 da tak ingat.
hmmm nak makan bape banyak pon makan la.
sampai perut tu da nak meletup pon tak apa.
heee. and untuk 'orang' tu. lain kali amik tu sikit sikit yee.
kan tak habiss. ggr
untuk aku pulak, sangat padan muka! da gatal gatal satu badan baru nak beringat.
huh! mmg tak la kan.. eerrr sedap kot.
hahaahaa. pape pon thanx untuk sape yng belanja 
 *
 *
 flaming steamboat. nyuumm2
 ain adilah,ieyna zeyla,zy la
 ieyna zeyla, zy la
 ieyna zeyla,zy la. *thanx bie, kau sabotaj adik kau 
sorang tu.habis pic dia separo je :)
 kami *thanx jugak kau sabotaj aku kan,
separo je nampak. huh! benciii.
 credit la sgt untuk kau bie :)
 weee! pandang camera laa..!
 macik! thanx kot. aku suka la pic ni. ggrr
 syasa da saya :)
 ini jugak. thanx eeyy macik.
 muka konon da kenyang.
 
sukaaaa

 love korang sangat sangat!