Followers

minat gila vavik!

apa yang aku minat gila vavik tu shaitooon. gggrrr. aku tak pernah nak minat something
sampai gila sasau macam ni. bapak ar, da parah aku ni. ni aku nak bagi tau la yang aku da TERminat kat dua barang ni. eerr "TER" tu mean yang dulu dulu kala aku memang tak minat.but now the problem is, aku da TERminat pulook kan. sampai semua orang yang aku jumpa mesti aku tanya mana nak carik.huh! kalau aku da minat macam tu la jadinya. if i can't get it. peeehh kecewa tahap vavik sial. i wish it's come true. doa doa aku dapat weeee. nak sangat benda tu, tak kira tak kira nak jugak. hmmm dari tadi aku membebel aku langsung takde bagi tau eeykk barang tu apa. errr biasa la, da gila mmg macam ni. haaaa agak agak apa bendanya yeeee. hmmmm nak tau sila ke bawah.
















bapak aar! bukan doh. besau sangat ni. eerrr tak berani akuuu.
heeee sila ke bawah lagi. 





LAGI LA
























peeeehh!apple siot. hahaha bukan bukan. tak mampu nak beli
tunggu tuan zailani jadi tan sri baru boleh pasang angan2.
lagipon saya suda ada 'baby acer' saya sendiri. biar murah 
janji dia 'baby' kesayangan saya. whuut2.




sila ke bawah


lagi sikit je. tak tipu




promise!







tadaaaaaaaaa!










oouuhh vespa, aku sudah jatuh cinta lagi.
mintak maaf en.boyfie, saya menduakan awak.
see! lawa kan. kan. tolong la puan norhayati
belikan untuk saya, and saya nak sebijik macam tu haaaa. bole ye, yeeee 

lagi satu!




kereta mini, yang gila lama punya kau. haaaa
bukan yang mini baru tu, tak nak aku
nak yang lama punya, tapi mesti merah!
hahaha.eerr jiwa da meronta ronta nak benda alah dua tu
tapi mana nak dapat, dalam mimpi?? hmmm pon boleh la kan.
janji dapat. yang mainan pon bole kot. errr tuan AYAH dan puan MAMA.
saya nak ni bole?? hehehehe *jangan harap la............

hmmm kalau ada rezeki, ada la kan. janji aku da minat gila. apa budak budak cakap selalu tu. 'kaw kaw' eyyh, haaa lebih kurang la. so doakan saya dapat ye awak semua! bye bye~