Followers

rahsia bulan kelahiran!


rahsia bulan kelahiran! waaaah
bia betul ni?? huuuu  ni yang teruja cap beruk ni
sesaje la kan nak tgk apa yang kena kat aku ni haaaa.
tgk kat profile fb kengkawan semua penuh benda ala ni
macam seronok di tambah dgn aku yang tgh bosan
lagi aku bertambah2 jadi batak. huahuhahua

*lemah lembut?? hahaha saya mmg lemah lembut pon


heeee. tak kira la betul atau tak. tapi ni untuk suka2 je.
gelak2 aku baca benda alah ni. time2 ni la ngaku yang diri ni semua sama
ye2 je sama. ntah berapa je yang sama.


nampak tak yang aku bulatkan tu. haaaa. tu semua en.boyfe punya pasal.
dia menganjig kat aku, pasal benda ni semua. habis aku kene perli je.
nyampah betul la!.
*berdebat?? haaa mugkin jugak la.
*otak cerdas berangan2.iiishh mana ada!
*cerewet? tak pon la. saya seorang yang pendiam okey?
*kedegilan yang tak terkawal. yeeh! part tu paling en.boyfe
menganjig tahap beruk, sebb 100% dia cakap aku mmg DEGIL!
huh! sebuk, wweeekkk bia la.