Followers

finally!

agak lama aku tak pergi bermovie dgn en.boyfie. semalam aku da tempah 2 tiket movie dkt cousin aku. thanx weee, kalau tak penat aku nak beratur panjang2. buat sakit kaki saje, huh. aku pon tak tau sebenarnya nak tgk apa last2 decide tgk movie drive angry dgn i'm number four. sebab aku dgn en.boyfie lagi suka tgk movie yang lebih kepada action. eerr, sangat la tak masuk tgk movie romantik2 ni. kalau ada pon sekali sekala or tgk sape pelakonnya.HAHAHA. movie drive angry tu sangat2 la seronok, dan mmg gila sebab dari mula sampai habis cerita tu tak habis2 mencarut. sbb rating dia pon untuk 18 sahaja ok. (agak bangga disini sebab sudah 18, hahah) so mmg tak rugi kalau pergi tgk pon. aku malas nak cerita banyak. korang pergi try and komen sendiri.
i'm number four lagi gempak bagi aku. cerita dia lebih action and agak science fiction. mmg superb habis la, kalau la aku boleh beli satu panggung tu. HAHAHA kuat berangan aku ni..






macam biasa la, lepas bermovie perut masing2 pon da berdondang sayang. pizza hut jadi santapan kiteorang. heee ada orang nak belanja kan, kita bawak perut je la. tapi sorry sangat2 sayang, saya tak habis makan. perut da cakap stop, dia da penat nak proses makanan tu semua. HAHAHA, habis semua melekat jadi lemak. eerrr, sebenarnya agak takut sikit dgn en.boyfie ni. sebab dia ni agak cerewet bab makanan, kalau tak habis mmg siap la... 

lepas tu terus pegi butik quicksilver, and lebar senyuman orang tu. heee, akhirnya dapat jugak jam tu. hmmm jaga elok2 jam tu, kalau tak nahas kau aku kerjakan. 



*en.boyfie tolong jaga elok2!