Followers

info minda.



burung belatuk mengetuk pohon kayu untuk memikat burung betina. woow! sangat2 unik kan, kalau la boyfie aku macam tu. hahaha, tapi apa boyfie aku nak ketuk nanti. heee ketuk pintu rumah aku je la. tapi kepala aku yang di ketuk agaknya. burung belatuk mengetuk juga untuk memberi amaran kepada burung belatuk yang lain mengenai kawasan miliknya. HAHAHA, en.boyfie sila buat seperti berikut. so tak ada la orang nak kacau2. huhuuuuu, burung tersebut jugak boleh membuat 25 ketukan dalam SESAAT! cuba imagine yang boyfie korang ketuk kepala korang selama sesaat sebanyak 25 ketukan. boleh hilang akal agaknya. huahuahua~~

eeerrr, apa motif aku merepek meraban ni eyk?? tak pasal2 cerita pasal burung belatuk, huh! da bosan tahap dewa aku ni. so dari tak buat apa baik aku merepek. merepek pon benda yang boleh tambah ilmu pengetahuan kan. kan? HAHAHA, so selamat menambah ilmu ye muruid murid sekalian. :)